Orbits
A war between two great powers is ravaging a planet. Both sides keep their respective communication satellites orbiting in the limits of the atmosphere. Their two lonely astronauts run into each other every day at the same time from their respective ships, and entire planet rivalry is not enough to stop the love that is about to arise between them.