The Loner
The goldfish symbolizes the beauty and vulnerability of the two girls. Qian and Yu Chen are two lonely souls who are both wounded at heart. The two first cross each other's paths at the swimming pool where Yu Chen was apparently about to end her life. However, upon their chanced encounter, the two girls begin to comprehend the warmth of companionship and gradually extricate the loneliness in their hearts.