PAPA & DADDY 2 Behind the Scenes: Concert
In season 1, we saw the pride parade of Taiwan. Papa & Daddy 2 is also taking us to a highly meaningful event ––The Yung-Chih Yeh memorial concert.
Through this concert, not only will we get to know more about Yung-Chih Yeh, but we will also learn how to face various forms of love, which will grant us courage and acceptance.