PAPA & DADDY 2 Behind the Scenes: Sasa & Amy's family
In Papa & Daddy, Sasa and Amy have a cute son called Matt, and the three of them are best friends both as characters and actors!
But apart from quality time, the two actresses also enjoyed some 'private time' for the show.……Let's take a look at the set of some of their most steamy, blush-inducing scenes!