Takara-kun & Amagi-kun Episode 4
Just after experiencing their first night together, Takara and Amagi seem to be more sure of their feelings for each other, and the interaction between the two at school has also increased a lot. However, one day after school, just as the two are going home together, Amagi suddenly bursts into tears….