Takara-kun & Amagi-kun Episode 3
In the face of their upcoming three-day holiday and with Amagi worried about how to spend it, Takara decides to invite him to come and stay over at his house, which leads to the couple's first overnight experience! Now that they finally have some time alone, what shy and silly things will they do as a couple?