Takara-kun & Amagi-kun Episode 2
After making their feelings known to each other, Takara and Amagi formally move from being 'classmates' to 'lovers'. One day, Amagi has a dream in which he and Takara get very intimate with each other, which has him confused and freaked out when he wakes up. Could it really be that dreams can actually reflect one's innermost desires?