PAPA & DADDY 2 Behind the Scenes: Theme Song
After watching Papa & Daddy 2, are you also impressed by the theme song 'Road'? This is a song dedicated to all gay poeple and parents, written and performed by Jozie Lu, the actress who plays Amy in the series. Let's hear Jozie talk about the story of the theme song!