After discovering that Kai is not Jerry's biological son and whether it would be right for them to include Kai in the family's generational book, Jerry's parents try to persuade their son to have a child of his own. Damian, on the other hand, finds himself having to rush back to Taipei to deal with the preparations for the opening of the second branch of his restaurant, Verso as well as take Jimmy back to school. Meanwhile, the lesbian couple, Sasa and Amy are beginning to get increasingly concerned about their son Matt's liking for girl's outfits and wonder if they their son is going through gender identity issues.