While Kamol and Kim are on their vacation in Khao Yai, they begin receiving harassing phone calls from Danil. But Danil's interventions have little or no effect on Kamol and Kim as the getaway gives them the much needed time and opportunity to strengthen the feelings they have for each other. At the same time, the sinister Danai goes ahead and kidnaps Cherry upon learning that Cherry has betrayed him on Kamol's behalf.