Upon Kim's suggestion that Kamol put an end to his gang related activities, Kamol decides to talk to his boss, Evan, but Evan asks Kamol to first get the casino bid. Meanwhile, Evan's sibling, Danil, suddenly appears in front of Kamol, and the two seem to have had a relationship in the past that is more than pure….