While Kim is away on his vacation, he is suddenly attacked by a group of men out of nowhere. Although Kamol arrives at the scene right on time to save Kim, the dangerous act makes Kim seriously doubt Kamol's choice of career and he wants to persuade Kamol to change his job as his lover. At the same time, Baiboon happens to overhear Khom talking to Cherry on the phone and starts to wonder who Cherry really is.