After successfully locating and rescuing Kim, Kamol rushes to leave the party only to be suddenly confronted by a man in black who openly fires towards them. Although both Kim and Kamol manage to escape unharmed, Kamol can’t help but become increasingly worried about Kim’s safety for which he makes temporary arrangements for Kim to go and live with De. And while Kamol’s decision is well-intended, Kim is left extremely annoyed and infuriated by Kamol’s supposed meddling in his life.