As a gesture of his appreciation for his investors and supporters sponsoring his casino bid, Danai throws a lavish gala for which he personally invites Kim and Kamol. Upon receiving the invitation, Kamol strictly abstains Kim from attending the event out of his suspicions about Danai’s true intent. However, despite Kamol’s warnings, Kim secretly sneaks out and finds himself at the party only to ultimately realize that the event was nothing but a setup devised by Cherry and Danai to break Kim and Kamol up. And soon enough, Kim is nowhere to be found.