Upon hearing about Kim’s relationship with Kamol, Cherry is left feeling both sad and enraged and holds a bitter grudge against Kim for taking her place in Kamol’s life. Feeling helpless, she relays the account over to Danai who happens to be her cousin. Danai, then, devises a plot to break Kim and Kamol up in order to take revenge for Cherry.