Stuck with a dilemma in his heart, Kim decides to enlist the help of his former love, De and his boyfriend, Ith, to give him advice on the situation regarding Kamol. After some much needed thought and persuasion. Kim finally makes up his mind about moving in with Kamol, where he meets the young and lively Baiboon, the nephew of Kamol’s housekeeper, who seems to have some special feelings for one of Kamol’s subordinates. One sudden night, Cherry, a close friend of Kamol’s who's unrequitedly in love with him, forces herself into Kamol’s house only to cross paths with her supposed “rival”, Kim.