Having fallen irrevocably for Kim, Kamol not only wants Kim to move in with him but also has his subordinates keep a close eye on Kim’s daily schedule and calls him several times a day. Upon facing such a fierce pursuit, Kim begins to feel increasingly annoyed but at the same time, secretly thinks about whether he can actually imagine a future together with Kamol while genuinely trying to move past De. Meanwhile, on the business front, Kamol goes ahead and declares a full-fledged war against Danai, his biggest contender for a Korean casino related investment.