After a long and intense night together, Kamol just can't seem to get Kim out of his mind. Smitten by Kim’s irresistible charm and his willingness to succumb to Kamol’s every innate whim and wish, Kamol sets his heart on pursuing Kim. For this, he immediately gets his men to investigate the details regarding Kim’s family and his whereabouts thereby making an unexpected appearance in front of his doorstep, leaving Kim completely stunned and shocked. In no way did Kim expect a stranger he'd met for only one night to come knocking at his door, let alone make a startling request.