Saint-Narcisse
Canada, 1972. Dominic, 22 years-old, has a fetish - for himself. Nothing turns him on more than his reflection, with much of his time spent taking Polaroid selfies. When his loving grandmother dies, he discovers a deep family secret: his lesbian mother didn't die in childbirth and he has a twin brother, Daniel, raised in a remote monastery by a depraved priest, held captive against his will. The power of destiny bring back together the two beautiful, identical brothers, who, after being reunited with their mother Beatrice, are soon embroiled in a strange web of sex, revenge and redemption.