Love Tech
How would our relationships look like if we could know about our break-up in advance?
Jae-Young and Soo-Hyun connect over a match on a dating app by the name of Destiny. By the third year of their relationship, things begin to get rocky between two as they constantly find themselves getting into the smallest of arguments. All of a sudden, the estranged couple receive a push notification from the app confirming whether they would like to check the expiry date of their relationship. Both Jae-Young and Soo-Hyun look hesitant. Would they end up choosing to check the expiration date or would they avoid it? What if it were you? What would you do?