Dakaichi: I'm Being Harassed By the Sexiest Man of the Year - the Movie: Spain Arc
You are one half of an orange. Azumaya and Takato have decided to perform together in a flamenco-infused two-person show ''Blood Wedding.' Takato immediately starts practicing for the stage, but while practicing flamenco, he realizes the difference in talent between him and Azumaya. With this, Takato decides to go to Spain, Azumaya's hometown, to learn of ''passion''. Meanwhile, Higashitani is still traumatized by Takato's one-sided farewell in the past...