We're Both Grooms
Elementary school teacher, Seto Ryosuke and lemon farmer, Aikawa Mizuki, are about to have their wedding ceremony at a beautiful wedding hall when Ryosuke suddenly realizes that he hasn't told any of his parents, relatives, and friends that his marriage partner is actually a man. Upon learning that his son is marrying a man, Ryosuke's father gets furious and starts quarreling with Mizuki's family. Meanwhile, Mizuki's ex-boyfriend suddenly appears in front of the soon-to-wed couple.