Mr. Unlucky Has No Choice but to Kiss! Episode 8 (Finale)
Fukuhara Kouta was born unlucky. No matter where he goes or what he does, bad luck is sure to follow. On the first day of his new college, he nearly gets hit by a car, only to be saved by fellow student Shinomiya Naoya. As it turns out, Shinomiya was born lucky—and on top of that, he's also incredibly handsome and charismatic. When an unlucky man encounters his lucky star, what kind of sparks will fly? Based off the Japanese manga of the same name comes the live series adaptation of Mr. Unlucky Has No Choice but to Kiss!