Something About Us
Hae-Gyung finds her ex-girlfriend Hong in front of her house. They both practiced ballet together, until a car accident destroyed not only their dream job, but also their relationship. Now Hae-Gyung finds out Hong is pregnant and being stalked. After hearing her story, Har-Gyung lets her stay in her house, but feels uneasy whenever Hong gets close to her again.