Having successfully defused the conflict between the bar and laundromat, Yuki is now friends with Jian Ying Ze and the two of them have gotten much closer. One night a few days later, Zheng Ze Shou and Fu Li Gong are invited back to the bar: one of their friends has just been dumped, and another friend is throwing a party for him to celebrate his return to singlehood. At Yuki’s suggestion, everyone at the bar starts playing Kings, and as part of the game, Zheng Ze Shou is made to kiss their newly single friend. Upon seeing this, Fu Li Gong abruptly decides to leave the bar, feeling unwell...