Sunday
When the middle-aged Kamble makes his weekly visit to the neighbourhood barber shop, it's not just for a shave. He can't wait to be touched by Jaan, the new barber-boy he has a crush on. It's the highlight of his otherwise dull existence as a married man leading a dual life in a society that abhors homosexuality.