Titane
Alexia suffers a terrible skull injury and has a titanium plate fitted into her head. When she gets out of the hospital, she rejects her parents and embraces passionately the car that almost killed her. The coming years she has problems with her sexuality and meets Vincent. Vincent is a tortured man who tries to preserve his strength by injecting steroids into his aging body. Will they find a way to deal with their emotional problems?