Mascarpone
Antonio is a 30 year old family man, whose life finds an unexpected twist when he is suddenly dumped by his husband, whom he depends both psychologically and economically: he needs to find a new place to stay, a job and a new purpose in life. Antonio finds a room in an apartment owned by Denis and starts to work in a bakery owned by Luca, while attending pastry school. Through this process, he discovers that it was wrong of him to give up his independence for the sake of his relationship in the past.