In Your Heart Episode 3
The series tells the story of the childhood sweethearts Cheng Yi and Ling Zi Ming and their inseparable friends Lu Xiang Lin and Yue Yu Zhi. The four boys had the most delightful time together and promised one another to stay together forever. As the time goes by, things change, and they seem to walk toward different directions….