Mia and Moi
After losing their mother, Mia and Moi take refuge in a ramshackle family home in the countryside, in the middle of nowhere. With them, Biel, Moi's boyfriend. Together, the three of them try to rest and heal wounds. Especially in Moi's case, who is recovering from a serious nervous breakdown. These are days of remembering family memories, some of them painful, of coming together, of living without a hurry. The arrival of Mikel, Mía's boyfriend, will disturb the coexistence and perturb each character in a different way. The tension will rise until it explodes in a violent act of irreversible consequences.