Love at the End of the World Episode 9 (Finale)
The finale opens with an erotic symphony of multiple explosive orgasms. In light of the world ending soon, Sam and Ben set aside their differences and regain perspective. Reality sets in quickly for Mark and Kaloy as Rener prepares to meet his maker. With a belly full of sleeping pills, Tony shambles towards the shoreline as he takes his few remaining breaths. Cris and Renzo experience their first sighting of the asteroid. The realities of Cris and Renzo change in a blink which reveals an alarming twist. A sense of calmness spills over with Ben and Sam as they both share the presence of George. Meanwhile, Mark, Kaloy and Rener share their final embrace as the world comes to an end.