Love at the End of the World Episode 8
In one big flashback, everything rewinds to 11 months ago at an event in Tagaytay city. Mark and Kaloy leave Rener for a while to meet his daughter. Cris battles with his cocaine addiction. Frustrated George discloses to his mother that Sam hates him. Ben confesses his involvement in a love triangle. Overcome with emotion, Mark challenges Rener’s daughter about her past decisions. Sam takes a stab at convincing George to go to rehab. The entire place transforms into a hysteria after George, a suicidal mess, begins waving a gun around and decides to commit the unthinkable.