Jun-mong (27, male), who quit his drag queen activity due to the eyes of his surroundings, is trying to get a job. In order to buy a new suit for the job interview, he sells the dress and wig he used for dragging on a used market. A person who wants to buy Jun-mong's goods appears and Jun-mong goes to Barbara Bar, a drag bar that he is familiar with, to transact directly with the person.