Valen and Kaitoon start developing feelings for each other after they spend time together at Valen's nanny’s house. Meanwhile, doctor-to-be Non is waiting for Kaitoon but Kaitoon has completely forgotten about their meeting. As time progresses, Valen's feelings for Kaitoon intensifies and he gradually begins to change himself for Kaitoon.