Love at the End of the World Episode 6
Denial takes over and delusional Sam refuses to believe that George is dead. Stricken with guilt, Rener apologizes to Mark for the things he did in the past. George goes on a tirade and desperately tries to prove that he is alive and real. After Ben admits certain truths, Sam retaliates violently in disgust. Ian finds Tony’s tape recorder and listens to it for the first time. Ben and George share an unlikely dream-like moment together. This episode explores the stages of grief.