My Esports Genius Brother Episode 6
E-sports genius Jiang Yifeng is a handsome and arrogant guy with no taste, no sense of touch, and can't see the color. Worried about his younger sister’s fascination of the popular idol Lu Lin, Jiang Yifeng trolled him on the Internet. As his comments catch Lu Lin’s attention, the two meet after a hostile abduction. At this moment, all Jiang Yifeng's perceptions became normal, and his heartbeats are racing for this young man standing in front of him….