Love at the End of the World Episode 5
In the midst of a massive torrent of falling fish, Rener nears death as he suffers a nasty head wound. Tony is left frozen with fear after he witnesses Ian abruptly knocked in the head by a falling fish. Much to their surprise, a violent stampede of fish pelt the house of Ben and Sam. Ian discovers obsessed Tony’s wall of post-its, titled “The Perfect Suicide”. Ben makes a shocking revelation about Sam and George. Tony elaborates on the reason why he wants to kill himself.