Hold me tight
In the heart of a dark forest, two silhouettes meet, attract, and repel each other in an explosive bridal parade. Hold Me Tight is a bittersweet romance.
In her first short film, Mélanie Robert-Tourneur imagines a game of seduction between two wild and sensual creatures in a forest at night. A sensory, enveloping, and erotic journey, magnified by an incredible treatment of colors and accompanied by a vibrant and avant-garde soundtrack.