Love at the End of the World Episode 4
Two drug addicts, on withdrawal, wake up in a car full of blood and vomit. Cris and Renzo undergo the various stages of drug withdrawal. A rage-filled argument proceeds and Cris becomes belligerent with Renzo. Cris gets emotional as Renzo blames him for ruining his life. Due to extreme sexual tension, the temperamental junkies engage in rough and erotic intercourse. Will these chemical lovers take the road to recovery? Or will they continue to drown in regrets and sorrow?