Love at the End of the World Episode 3
Tony contemplates his perfect suicide and struggles with the skeletons of his past. Ian gets to know Tony and quickly develops feelings for him. Depressed Tony relies solely on a tape recorder to release his emotions about his father and ex-fiancée. At the brink of giving up on life, Tony attempts to kill himself. The two polar opposites grow closer and discover hope amid the inevitable end. Ian and Tony share a passionate divine kiss underwater. They witness the first manifestation that the world is ending, leaving them both in terror for what is to come.