Love at the End of the World Episode 2
In a somber opening, empathetic Mark displays his care for Rener. After seeing a nearby town completely empty, the unavoidable fate begins to dawn on Mark and Kaloy. Rener reaches his breaking point and attempts to take his own life. Mark thinks back and explains the hardships of Rener’s life. In an act of desperation, Mark does everything he can to save the convulsing Rener. The two boys make love as Rener arouses from a distance. A massive hailstorm of live fish plummets down viciously, putting Rener’s life in harm’s way.