( Apr.24 ) The Taste of Betel Nut
Li Qi works for a dolphin show, his friend Ren Yu works for a traveling karaoke on the beach along the coast where they live. When a young woman Bai Ling joins the two men, a three-way relationship seems possible. Together, they set out to test the limitations of a restrictive society and their own sexuality. But a shocking event rocks them to the core, thereby leaving a deep and lasting effect on them.