Tien Bromance
A plan of revenge made Artest, who had lost his memory, mistakenly believed that his beloved Ah Jin was the murderer of his mother, and he collapsed because of the shock. Five years later, Artai, who was away from home, taught in a rural elementary school and lived a peaceful life. However, he didn't know that his beloved Ah Jin had been guarding him silently from a distance. 'A story that is sadder than sadness', and at the same time 'love you to death', 'because we are a natural couple', after various trials and tribulations, this time, they decided to be together forever and never let go!