Hira Kazunari, a high school student with a speech impediment, is ostracized for his stammering. He meets Kiyoi Sou, the popular and cool guy at school, and falls in love with him. Despite being used as an errand boy by Kiyoi's group, Kazunari doesn't mind and considers it his duty to serve him. However, a change in the class dynamic causes their relationship to shift. Before Kazunari gets the chance to understand himself, something happens that tips the class's balance of power, and the relationship between Kazunari and Kiyoi swiftly changes along with it.