When Elias' college boyfriend unexpectedly appears at his family's home, unannounced, during college break, Elias' traditional, very conservative, fundamentalist-Christian, ultra-religious family lose their collective minds when they learn their son and brother's deepest secret, that he is both gay and sexually active.