Everything at Once
A film essay about a singular couple, Paco and Manolo, two Catalan photographers from the outskirts of Barcelona, who have been together for thirty years. Both have managed to work as a single photographer and have captured their imagery in Kink magazine, a very personal photography fanzine with an essentially Mediterranean homoerotic aesthetic.