Lesbophobia
The Rainbow Nation forged by Nelson Mandela was supposed to be a nation for everybody regardless of race, gender or sexual orientation. Today, 2013, in spite of South Africa’s progressive constitution, homophobia in Cape Town is spreading out. In Lesbophobia the reality of violence against lesbians and the heavy segregation still present are confronted.