Looking for Cheyenne
Cheyenne, a journalist, decides to leave Paris after being laid off and to settle down in the middle of nowhere, far from the society she hates.The trouble is that she leaves Sonia, her true love, behind. The latter, a teacher who loves her job, refuses to give up everything -including her comfort- to follow her. Sonia makes all the efforts in the world to forget Cheyenne, whether in the arms of Pierre, a charming anarchist, or in those of Béatrice, a gay woman who soon proves perverse and dangerous, only to realize that her heart belongs to Cheyenne and nobody else.