Takumi-kun Series: That, Sunny Blue Sky
The death anniversary of Takumi's older brother is approaching and when Gui tells Takumi that he wishes to visit his brother's grave with him, it makes Takumi very happy as he has intended to invite Gui too. However, on the same day, there is a snooker tournament organised by the school to welcome new students. When Takumi finds out that Gui will be taking part in the tournament, he feels betrayed and upset, believing Gui has broken his promise and that he has never intended to go with him. Can Gui participate in the tournament and yet not break his promise to Takumi?