Takumi-kun Series: The Beauty of Detail
This is the beginning of third-year school and Takumi Hayama (Kyousuke Hamao) is looking forward to see Giichi 'Gui' Saki (Daisuke Watanabe) after the school break. Takumi will no longer be Gui's roommate, and Gui, who is now the third floor's dorm head, has his own room. He soon discovers that since Gui's return from New York, not only has his appearance changed but also his attitude towards him and the others. Besides being cold and avoiding him on purpose, Gui even suggests they stop seeing each other for a while. Deeply affected by the sudden change in Gui's attitude and rejection, Takumi's human contact phobia relapses. Takumi's roommate Arata Misu (Ryoma Baba), who dislikes Gui, informs Gui of Takumi's relapse and his intention to cure Takumi of his phobia if they were to break up.